Massasje og terapiskolen

Søk på denne siden. Har du lyst til å bli massør? På litt over ett år kan du nå bli utdannet som godkjent massør. Vi er den første skolen i Nord-Norge som tilbyr denne utdannelsen, og med mange års erfaring fra bransjen gjør vi det mulig for deg å få den teoretiske og praktiske kunnskapen du trenger for å praktisere som godkjent massør. Skolen er organisert som deltidsstudium med totalt 13 helgesamlinger. Vi har fortløpende opptak, krav til opptak er generell studiekompetanse eller realkompetanse.

OVERVIEW

The website massasjeskolen.no presently has a traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have inspected nine pages within the web site massasjeskolen.no and found seven websites referencing massasjeskolen.no. We have acquired one mass network platforms possessed by massasjeskolen.no.

MASSASJESKOLEN.NO TRAFFIC

The website massasjeskolen.no is seeing alternating amounts of traffic through the year.
Traffic for massasjeskolen.no

Traffic ranking (by month) for massasjeskolen.no

Traffic ranking by day of the week for massasjeskolen.no

Marianne Bar - HJEM

Takk for at du kikker innom siden min! Jeg heter Marianne Bar og driver med bl. Jeg er også yogainstruktør i Medisinsk Yoga. Gjennom massasjen kan du få løst opp blokkeringer og knuter i musklaturen og oppleve avspenning. Gjennom kopping får du en dypere behandling i vevet og en kickstart på immunforsvaret.

Velkommen, alle gode massører! - Norsk Massasjeforening

Velkommen, alle gode massører! Norsk Massasjeforening er en organisasjon for profesjonelle massører. Vi tar hånd om det formelle for deg, slik at du kan fokusere på å gi gode behandlinger. Vi skaffer deg også rabatter på viktige produkter og tjenester, og holder deg oppdatert med kurs og workshops. Vi jobber for deg! Referat fra årsmøtet 2015. Årsmøtet ble avholdt på Facebook 30. Tid for årsregnskap og selvangivelse.

WHAT DOES MASSASJESKOLEN.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of massasjeskolen.no Mobile Screenshot of massasjeskolen.no Tablet Screenshot of massasjeskolen.no

MASSASJESKOLEN.NO SERVER

I revealed that the main root page on massasjeskolen.no took one thousand five hundred and eighty-two milliseconds to download. I could not observe a SSL certificate, so therefore our parsers consider massasjeskolen.no not secure.
46.30.212.130

BROWSER ICON

We identified that massasjeskolen.no is implementing the Apache os.

Massasje og terapiskolen

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website states the following, "Har du lyst til å bli massør? På litt over ett år kan du nå bli utdannet som godkjent massør." We analyzed that the web site stated " Vi er den første skolen i Nord-Norge som tilbyr denne utdannelsen, og med mange års erfaring fra bransjen gjør vi det mulig for deg å få den teoretiske og praktiske kunnskapen du trenger for å praktisere som godkjent massør." It also stated " Skolen er organisert som deltidsstudium med totalt 13 helgesamlinger. Vi har fortløpende opptak, krav til opptak er generell studiekompetanse eller realkompetanse."

SEEK OTHER BUSINESSES

PTSD The Family Side

Sunday, December 23, 2012. Sorry about not posting for so long. Life has totally wiped me out recently. Saturday, December 1, 2012. What I do think is that when she calls next to schedule a visit, I will be busy. I know that as long as .

undercurrent muse

Saturday, August 23, 2014. I love when I find something I wrote a year, or more, prior and can see the ripple of change the writing has instigated in my life. The stone sinks out of sight, but the water has been displaced, causing a wave of movement outward.

Walnut Beach Wellness BoutiqueNow Open So Come On In! - Welcome

We are an organic wellness center that specializes in massage therapy services, reiki, acupuncture, comprehensive nutrition counseling, intuitive life coaching, Thai yoga bodywork, cranial sacral therapy, and manual lymphatic drainage. We stock our our boutique with high quality, organic, wild-crafted, fair trade, and locally made products. Come and explore the range of supplements, therapeutic body products, the apothecary, essential oils, art, jewelry and clothing. Join us for free wine, food and music! .

HelsinkiFeelings

Café Siili, the café Käpylä has been dreaming of. We have always talked with my friends. Café Siili, the café Käpylä has been dreaming of. Linnanmäki fun to benefit of children. Having fun is goof for all of us! One place to do.